و اما نیمه شبی ......

 

.... 

و اما نیمه شبی من خواهم رفت ، از دنیایی که مال من نیست ، از زمینی که بیهوده مرا بدان بسته اند .  

و تو آنگاه خواهی دانست ، خواهی دانست که جای چیزی در وجود تو خالیست .... 

و تو آنگاه خواهی دانست ، پرنده کوچک و منتظر من ! خواهی دانست که تنها  مانده ای ،‌با روح خودت ..... 

و بی کسی خودت را دردناکتر خواهی چشید ، زیر دندان غمت .... غمی که من می برم ... غمی که من میکشم .... 

دیگر آن زمان گذشته است که من از درد ، به صورتی دیگر در آیم .... و درد مقطعی روحی که از هم دریده است ، بهبود یابد ..... 

 

دیگر آن زمان گذشته است  

 و من  

جاودانه به صورت دردی که زیر پوست توست ، 

مسخ گشته ام ..... 

 

 

 

ملینا  

 

 

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
کلاغ سپید پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 18:45

یه ایمیل داری... ممنون میشم جوابم رو بدی....
نوشته ات مثل همیشه زیبا بود...

سیاوش پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 21:18 http://otobous1367.blogfa.com

گذشته ...
و دیگر هیچ

بابک.پ.25 جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 13:49

سلام ملینا
از کی انتقام می گیری
این یه انتقام تلخه
خودتو حذف می کنی تا تلنگر به بقیه بزنی ُ منصفانه نیست
مراقب خودت باش
همه چیز توجیه پذیره الا احساس و کاریش نمی شه کرد
مراقب خودت باش خانم
بای

کم آویز شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 10:54 http://kamaviz.blogsky.com

سلام
ظاهرا خیلی اعصابت خورده ! نمیشه به صورت شادی مسخ بشی. چرا همش از غم می گین.

کم آویز شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 14:22 http://KAMAVIZ.BLOGSKY.COM

سلام ملینا! خوبی آبجی کوچیکه !
تونستی لوازم مورد نیاز کوهنوردی رو از آرشیوم پیدا کنی؟ ما اواخر بهمن عازم شیرکوه یزد هستیم، اگه علاقه داری با ما بیای خودتو آماده کن
شاد باشی

کم آویز یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 15:59 http://kamaviz.blogsky.com

سلام
کفش، پلار و کرتکس و کوله پشتی اهمیت زیادی داره که از منیریه میتونی تهیه کنی. فقط هر وقت تصمیم گرفتی خرید کنی بهم بگو که واسه مارکهای مورد نظر راهنماییت کنم چیز بد خری. راستی میدونی من ساکن تهران نیستم و برای صعودهای خارج از استان تا مقصد که ما هستیم باید خودت بیای؟؟؟
ولی بهت قول میدم هر وقت تهران اومدم و قصد توچال کردم(ماهی یکبار من میام تهران و میرم توچال) باهم بریم.
باز اگه مایلی با گروه ما بیای من خوشحال میشم.
منتظر جوابت هستم
اگه نیاز بود ایمیلت رو بده شماره تماسم رو برات ایمیل کنم.
شاد باشی

کلاغ سپید یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 20:27

یه ایمیل برات فرستادم... بی زحمت بخون...

تارا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 20:44 http://tara-a.blogfa.com

و من که ایمانی نمانده در کیسه ی بودنم...

کامیار سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 00:34 http://www.sartr1980.blogfa.com

از صمیم قلب تبریک می گم ورود به سالی نو در زندگی رو.اما نمی دونم بهتر سپریش خواهی کرد یا............
در هر صورت /
نمی دانم .چی بگم؟کاش جای من بودی و این چیزا برات ملموس تر بود.کاش......................
نمی دونم.
کم آوردم دوستم
کم آوردم

بی نام سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 14:40

امدم دوباره.دیر چون سفر بودم.شیرکوه...خوبه اما اگه حتی یک اتم منو قبول داری توصیه میکنم اصلا و ابدا به کسی اطمینان نکن.زودباوری....؟!دنیایی بس ظالم پرنده های معصوم باید مواظب باشن.قول میدی؟

عرفان سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 20:54 http://erfanarchy.blogfa.com

سلام
شعر آخرت زیبا بود!
نفهمیدم چی رو کلیک کردم تا به بلاگ تو رسیدم اما شعرت با هوای دلم خوش افتاد!
پیروز باشی و شاعرانه بمانی!

مهرداد چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 00:37

نمیخواستم چیزی بنویسم اما گفتم یادت بندازم که پس هر شب روزی است و پس هر زمستان بهاری .
می خواستم بگم گاهی به آسمان آبی و ابرهای سفید نگاه کن . گاهی غروب رو تماشاکن . گاهی ماه رو ببین . گاهی ب صدای گنجشکها در ظهر زمستان گوش کن .
یک روز از پیله ات در بیا و بدنیا نگاه کن عزیزکم
غم و شادی دو پای روزگار است.
درخت عشق را آبیاری کن با اشک با لبخند بانور امید

وحید شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 16:22 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

کامیار چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 01:15 http://www.sartr1980.blogfa.com

سلام
نمی دونم .
فکر می کنم بار دومیه که این مضمون نوشته رو در کامتی برات می گذارم رفیق
چگونه میشه با تو صحبت کرد؟
آی دی؟
میل یا....
نمی دانم

اقا محسن شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 12:46

سلام گلی
خیلی باحالی ! چرا وب لاگتا به روز نمیکنی ؟
دیگه تو فکرت چیزی نمیگذره ؟
راستی احساس نمیکنی که با شروع بهار ملکولای بدنت دارن نو میشن ؟
احساس خوب را همیشه میشه ساخت !‌
شروع کن الان بهترین موقع است .
حواست به این کامیار هم باشه !
فکر کنم که میخواد از این شعرای مرگ و خداحافظی و این چیزا را برات بفرسته
دونت فرگت ای کیو استوری !!!!!!!
اوکی !!!!!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد