اگه بذارین آدم ۲ روز راحت باشه ها .... :)

 

میخواستم ننویسم اما از اونجا که شما متن طنز آمیز این نوشته رو جدی گرفتین مجبور شدم بیام و بگم که اینقدر حساس نباشین .... یه عمره شماها میگین ... حالا چند خطی ام ما گفتیم .... لطفا به تیریپ قباتون بر نخوره ....

راجع به اون فرمول رفتم تو سایتت پیداش نکردم .... تا جایی که یادمه این بود ....

v2 - v1 = -2gh

اگه این بود که من اینو یادمه خب این توان داشت مهندس ... . فرمول مستقل از زمان در حرکت شتابدار ثابت بود . حالا از جنس سقوط آزاد !

اگه این نبود که من اشتباه دیدم ....

۱۰ چیزی که دوست دارم ....

اولیش : خ . ی . م  که یه حسرته برام

۲. رانندگی با ماشین و crg

۳. فوتبال .... همیشه توی لحظات دپرسیم کمکم میکنه . اگه که منچستر باشه که نور علا نوره .... 

۴. ولگردی شبانه با ماشین

۵. راست گفتن و رک و راست بودن ... به قول ایشون توو روم بگن بده بده بد تا .....

۶. شعرهای فروغ ... شاملو ....

۷. وبلاگ خونی ....

حالا نمیشه من ۷ تا بگم ... بقیه شو بعدن میگم ....

اون چیزها که بدم میاد : ۱. دروغ دروغ دروغ

۲.دروغ

۳.دروغ

....

.....

....

۱۰.دروغ

دعام کنین  .........

 

 

مرخصی ....

 

میخواستم بگم یه مدته حالم خوب نیست . از درسو دانشگاهو کارو همه چی بریدم . حتی زندگی ..... میخوام یه مدت نباشم . میام میخونم اما نمیخوام حرفی بزنم .

خستم و این احساسی که دارم غیر قابل بیان !!! نمیتونم بخورم . نمیتونم بخوابم . نمیتونم بخونم . نمیدونم چطور بعضی آدمها زندگی میکنن . چرا ما گم میشیم مرتب . چرا بیقراریم و دغدغه ی این روزگار لحظه به لحظه مارا میگدازد ........

دعام کنین ....

 

ملینا ...

 

 

و اما مردها .....

 

این در ادامه ی یاداشت دوست عزیزی در وبلاگهای همسایه میباشد . مردها موجوداتی هستند شهوتی . شهوت در پول . در جاه و مقام . در کار . در عشق . در زندگی ........ میخوان از همه بالاتر باشن . خدا نکنه بهشون بگی اشتباه میکنن . یا کاریو بلد نیستن ......... و بوووووووم م م م م م م  انگار دنیا روی سرشون خراب میشه . اکثر قریب به اتفاقشون علاقه زیادی به شغل شریف زندانبانی دارن . نمیخوان بفهمن هر غلطی اونا میکنن مام میتونیم بکنیم و اگه نذارن خوب ..... نمیذاریم بفهمن !!!!!!!!!!!!

همه طلبکار . با اعتماد به نفس کاذبی که این جامعه بهشون تزریق کرده تا به عالم و آدم اعتراض کنن . خدا نکنه پشت چراغ قرمز پشت سرت باشن .اونوقت اگه مثل من غد باشی اونم بدون گواهینامه مجبور میشی استرس ناشی از نداشتن گواهینامه و حضور پلیسو نادیده بگیری و حالشونو بگیری ( در اینگونه موارد اگه ماشینم له و لورده هم بشه برام اهمیتی نداره !!!!!!!!!! )

اونقدر پررووو هستن که اگه صفرم باشن دختر زیره ۵۰۰ نمیخوان . اگه پیر پاتال باشن که بدتر میخوان ۲۰ سالشو بگیرن . خلاصه موجوداتی هستند توو دهنی نخورده که خدا وظیفه آدم کردنشونو به ما داده و من از همه خانومها میخوام که در آدم کردن این موجودات بی تربیت و پررووو کوتاهی نکنند ....

 راستی اون فرموله هم نصفه بود مهندس . روی V توان ۲ داره .... iq

 

ملینا ....

 

 

 

 

دل میرود ز دستم صاحبدلان خدا را

دردا که راز پنهان ، خواهد شد آشکارا ...........

 

 

ملینا

 

 

مرسی ........

 

زندگی در گذر است ... پنجره ، عشق ، هوا ، آب ، زمین مال من است ..... میدونم و نمی دونم . می فهمم و نمی فهمم ..... گاهی آدمیزاد میداند که میسوزد و دست میزند . میداند که می بازد و می رود .... بخاطر همه نظراتتون ممنون .

 

 

ترانه هایت دروغ حرفهایت بودند و بس

 

و نزول آیه های مستی تنها  هجوم شهوت چشمانت.

 

و دستانت بدکاره ای ، 

 

شاید هزاران بار توبه کار.

 

 

 

و این لحظه  پر از معناست

پر از آواز بودن هاست

در این سرمای سوزنده

دلم گرم است و تابنده

تویی همدم ، تویی همراه

تویی نور و تویی گرما

به چشمانت نظر کردم

دلم لرزید ، یاد کردم

همان وقتی که میگفتی

بدون من تو می میری

من هم از خود گذر کردم

به سوی تو سفر کردم

 

 

 

 زندگی  خوردن  و  خوابیدن  نیست  . 
انتظار  و  هوس  و  دیدن  و  نادیدن  نیست  .
 زندگی  چون  گل  سرخی  است
 پر از  خار  و  پر  از  برگ  و  پر  از  عطر  لطیف .
 یادمان  باشد  اگر  گل  چیدیم
 عطر  و  برگ  و  گل  و  خار
 همه  همسایه  دیوا ر به  دیوار  همند


      ( دکتر  علی  شریعتی )

 

 

 

 

در این زمانه بی های و هوی لال پرست
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را
برای این همه نا باور خیال پرست

به شب نشینی خرچنگ های مردابی
چگونه رقص کند ماهی ذلال پرست

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
به پای هرزه علف های باغ کال پرست

رسیده ام به کمالی که جز اناالحق نیست
کمال دار را برای من کمال پرست

هنوز زنده ام و زنده بودنم خاری است
به تنگ چشمی نامردم زوال پرست

        

 

 

نه زیباست ، میدونم ... نو شدن و همیشه هم در ذات یک مرگ یک تولد صورت میگیرد . دیدی بعضی وقتها با ورود یک چیز به زندگیت ، یک چیز دیگه خارج میشه ؟ نمیدونم چطور روابط آدمها هم وارد این سیکل شده ... نمیدونم چرا هرچی خدا سعی کرد آدمو به سمت شرافت و آدمیت و شعور  هل بده باز ما هی به سمت همون ذات حیوانی بی ارزشمون سُر میخوریم ...

میخوام هر روز روزی صد بار یادم بمونه که همه اینها مسخره است و چیزی که از بین میره ارزش هیچی رو نداره ... دنبال پول بیشتر نرین ... دنبال زندگی راحت تر نرین ... دنبال زیبایی بیشتر و عمل بینی رژیم و لاغری نرین ..... دنبال داشتن بهترین همسر و بهترین خونه و بهترین زندگی نرین ....... که همه میمونه و شما میرین . و هر کسی که الان کنارت نشسته رو دوست داشته باش . و عزیزانی که رفتنشون نزدیکه رو بیشتر ببین . یادمون باشه که شاید ۱ ساعت دیگه هم زنده نباشیم . آدم باشیم .... به هم نارو نزنیم ....... خیانت نکنیم .......... بعضی وقتها حس میکنم بعضیهامون روی حیوونهارو سفید کردیم . به هم بد میکنیم . خوشی و خوشبخی خودمونو تو زجر و سختی و شکست بقیه قابل وقوع میبینیم . ما زنها میخوایم بهترین باشیم . میخواهیم زیبا ترین باشیم و اونقدر این شعله در ما شدت میگیره که خودمون ازش می سوزیم . و مردها که نمیخوام ازشون حرفی بزنم !!!!!!!!!!

بخدا که همه میریم ....... بخدا که همه نابود میشیم و باورهامون میمونه . احساسات پاکمون رو خرج بیهوده ها نکنیم ....... 

 نذاریم برای انسان بودنمون خیلی دیر بشه  !!!!!!!!!!!!

 

 

 

برای همه آدمهایی که همیشه از خدا میخوام آمرزیده بشن.......

 

می نویسیم از نو شدن .....

 

سلام ، قراره از نو شدن بنویسم .... از چیزی که حقیقت ندارد .... از آنچه اصالتش از ذهن گرفته می شود . چرا اینقدر سرد ؟؟؟؟ باور کن خودم هم نمی دونم ، اما راست گفتی ، تاریخ مرتب داره تکرار میشه !!!!! همه از روی هم مینویسن .از روی هم زندگی میکنن . از روی هم عاشق میشن . حتی از روی هم فکر میکنن ......... و یه روز خیلی بی اهمیت میمیرن !!!!

ذهنم خالیه . میدونم میخوام یه چیزی بگم که این زیر توی گلوم گیر کرده ولی انگار نمیدونم چیه . من به خدا ایمان دارم . از مال این دنیا فقط همین حقیقت قابل بیان برام مونده و همه چیز بجز این از بین میره و برام نخواهد ماند . و عشق ....

دوست داشتن . آنچنان که دستت در دستی ذوب شود . و نفست در نفسی گره بخورد . من اینجوری درکش کردم . با دردی غریب و انتظاری که هیچوقت به انتها نمیرسه . من هنوز دلبسته ی این زندگی بی رنگ و لعابم . هنوز کورسوی امیدی هست ، به بازگشت این بشر پر ادعا...... 

 

برای تو ،

ملینا ........