اگه بذارین آدم ۲ روز راحت باشه ها .... :)

 

میخواستم ننویسم اما از اونجا که شما متن طنز آمیز این نوشته رو جدی گرفتین مجبور شدم بیام و بگم که اینقدر حساس نباشین .... یه عمره شماها میگین ... حالا چند خطی ام ما گفتیم .... لطفا به تیریپ قباتون بر نخوره ....

راجع به اون فرمول رفتم تو سایتت پیداش نکردم .... تا جایی که یادمه این بود ....

v2 - v1 = -2gh

اگه این بود که من اینو یادمه خب این توان داشت مهندس ... . فرمول مستقل از زمان در حرکت شتابدار ثابت بود . حالا از جنس سقوط آزاد !

اگه این نبود که من اشتباه دیدم ....

۱۰ چیزی که دوست دارم ....

اولیش : خ . ی . م  که یه حسرته برام

۲. رانندگی با ماشین و crg

۳. فوتبال .... همیشه توی لحظات دپرسیم کمکم میکنه . اگه که منچستر باشه که نور علا نوره .... 

۴. ولگردی شبانه با ماشین

۵. راست گفتن و رک و راست بودن ... به قول ایشون توو روم بگن بده بده بد تا .....

۶. شعرهای فروغ ... شاملو ....

۷. وبلاگ خونی ....

حالا نمیشه من ۷ تا بگم ... بقیه شو بعدن میگم ....

اون چیزها که بدم میاد : ۱. دروغ دروغ دروغ

۲.دروغ

۳.دروغ

....

.....

....

۱۰.دروغ

دعام کنین  .........

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 14:35 http://javani1385.blogsky.com

سلام .بخدا پناه میبرم از مخلوقات جالبش

نیما چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 17:19 http://0228city.blogsky.com

۱- فرمول این بود: V=√-2gh خدا واسه فراموشی و اشتباه بندش رو مجازات نمی کنه من کی باشم.

۲- شما هم بازم هر چی صلاح می دونی به مرد ها بگو (چه شوخی چه جدی) برای من یه صاحب نظر و صاحب اختیاری که نظرت هم واسم مهمه. اصلا این گوش من بگیر بکش ببین من چیزی می گم !!! (نکشیا امروز دکتر بودم گفت پرده ی گوشت سوراخ شده٬ خیلی هم درد دارم)

۳- راستی مگه قهری که کامنت نمی ذاری ؟؟؟

۴- اگه یکم بیشتر فکر می کردی و اینا رو دقیق تر می نوشتی فقط باعث می شد ما بهتر بشناسیمت (اصلا هدف بازی همینه) ولی هر چی که نوشتی چون از دل بود به دل نشست

۵- الان هم اولشه اگه خواستی می تونی چند روزی روزه بگیری و ست ندی روزه توی همه چیز خوبه بخوصوص روزه ی سکوت که بهش توصیه شده. اما گرفتنش تو این زمونه و برای ما سخته.

۶- حداقل می نوشتی من دعوتت کردم اینا رو بنویسی که مردم فکر نکنن از رو کم بود محبت واسه خودت نوشابه باز می کنی (این آقا بالایه)

اینم دعام:

به حق تو دعا دارم که برگرد
دعای من فقط بر لب همین است
تو هم تنها برای خود دعا کن
که رسم بی وفا بودن چنین است
(از خودم بودا)

( می دونم حرفهام لهن چاپلوسانه دارن اما در حقیقت این طور نیست و حقیقت رو نوشتم)

بابک.پ.25 پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 21:42 http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
ای بابا شما چرا نارحت می شی؟
من که حرفمو منطقی زدم . شما گفتی ما مردا (البته روم به دیوار)بی خاصیتیم ولی منا گفتیم نه ابجی ما موجودات مفیدی هستیم، همین
جبهه گیری نکردیم که...
در ضمن شما دیگه از چیز دیگه ای بدت نمیاد یا اینکه چیزای دیگه ای هست ولی زیاده
بای بای
موفق باشی
بای

بابک.پ.25 یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 12:10 http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
کجائی؟
دیگه حسابی به خودت مرخصی دادی...
خوش بگذره
بای

بابک.پ.25 سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 17:45 http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
فقط خواستم روز زن و مادر و به شما تبریک بگم.
نمی دونم چرا روز مرد نداریم، این زن ها همیشه سر ما رو کلاه گذاشتن، ما مردا مظلوم ترین اقشار تاریخ هستیم
بای بای

نیما چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 09:14 http://0228city.blogsky.com

سلام
رفتی هاوایی ؟؟؟
خوش بگذره هر وقت حال کردی آپ کن
راستی:
بابک اون روزی که زن ها واسه مرد ها جوراب می خرن روز مرده دیگه

خواهر بابک دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 22:28

یعنی حیف مدرک مهندسی که میریزن تو دست و بال شما با این فرمول حفظ کردنتون.ببینم بابک خان جنابعالی هم این طوری مهندس شدی؟

من مدرکمو از دانشگاه علم و صنعت گرفتم . الانم دانشجوی ارشدم . ۸ ساله تدریس میکنم . شما چی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد