باور نمی کنم...

 

هرگز باور نمی کنم که سال های سال

 

همچنان زنده ماندنم به طول انجامد...

 

یک کاری خواهد شد.

 

زیستن مشکل شده است...

 

و لحظات چنان به سختی و سنگینی ،

 

بر من گام می نهند و دیر می گذرند

 

که احساس می کنم خفه می شوم...

 

هیچ نمی دانم چرا؟؟؟

 

اما می دانم..

 

کس دیگری به درون من پا گذاشته است..

 

و اوست که مرا چنان بی طاقت کرده است.

 

احساس می کنم دیگر نمی توانم در خودم بگنجم ،

 

در خودم بیارامم...

 

از "بودن" خویش بزرگ تر شده ام

 

و این جامه بر من تنگی می کند .

 

این کفش تنگ و بی تابی فرار ... !

 

عشق آن سفر بزرگ ... !

 

اوه..چه می کشم !

 

چه خیال انگیز و جان بخش است..

 

                                                       " این جا نبودن" !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد