فال !!!!!!!!!!!

دیروز عصر از یه دستفروش فال خریدم .... یه پسر ناز کوچولو ....نمیدونم چرا اینقدر با این فال حافظ حال کردم ....

زلف بر باد مده تا ندهی بربادم ...... ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

زلف را حلقه مکن تا نکنی در بندم ....... طره را تاب مده تا ندهی بر بادم

شهره شهر مشو تا ننهم سر در کوه ....... شور شیرین منما تا نکنی فرهادم

می مخور با دگران تا بخورم خون جگر ....... سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

شمع هر جمع مشو ور نه بسوزی مارا ..... یاد هر قوم مکن تا نروی از یادم

رحم کن بر من مسکین و بفریادم رس ..... تا به خاک در آصف نرسد فریادم

....

ملینا

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 02:57

جه جالب این فال واسه منم اومد وقتی دلم از خیلیا گرفته بود

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 03:37

کاش میفهمیدی که جز اینجا نمیتونستم باهات بحرفم
فقط خواستم تشکر کنم بابته کمکت تو امتحانا
معدلم ۱۶ شد تو هرجی دوست داری بگو ولی خدا شاهده من جز خوبی پشت سرت نگفتم
به قران دیگه نمیام اینجا چون انقدر طاقت دل شکستناتو ندارم بی معرفت کاش خوبیامم یه کم چشتو میگرفت
......................................زمونه بی معرفته تقصیر تو نیست.

مرسی .... راست میگی زمونه بی معرفته .... بیخیال !

علی جنی سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 21:09 http://ali-man-utd.blogfa.com

سلام خوبی عزیزجان
من مدیر وبلاگ منچستریونایتد بهترین تیم دنیا هستم و امروز کاملا اتفاقی وارد وبلاگ تو شدم
یکدفعه دیدم که تو وبلاگ من را لینک کردی؟
خیلی تعجب کردم حتما هوادار منچستری هستی آره؟
بازم ممنون که من را لینک کردی من شما را حتما لینک میکنم دو بار هم لینک میکنم تا آمار شما هم بالا رود
بازم ممنون
بای بیا

آره حتما خوشحال میشم .منم عشق منچسترم آخه !

بابک.پ.25 پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 00:14 http://bishehsar.blogsky.com

سلام ملینا خانم
به به کولاک کردی
خوبه خوشحالم
من ترسیدم بیام چیزی بگم باز بگی سق سیام
واسه همین فقط میگم: حال شما خوبه؟
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد