صد بار اگر توبه شکستی باز آ !!!!!!!!!

 

سلام .... 

چرا اینجوری شد ..... چرا همه رفتیم زیر سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا آدم توی ناخوداگاه خودش یه مسائلیو میگه که بعدا هر چی انکار کنه بازم .......... 

من ۸ تا شوک گرفتم .... ۳ تاش مونده ... میشه گفت خیلی چیزا یادم نمیاد ... مثلا اینکه چی شد بینمون .... و اینکه من توی شوک حرفایی رو زدم که نباید میزدم ... خوب دست من نبود . من بیهوش بودم ... و بعدش بوووووووووووووم م م م م  ؟! 

امروز صدای قرآن رو شنیدم ...... انگار یه مکاشفه داشتم یا یه چیز شبیه به اون .... دلم لرزید . دلم خواست برم سوره توبه رو بخونم . گریه کردم .......  

 دلم برای خودم تنگ شده.... اینهمه بی توجهی به خودم رو  نمی بخشم .... 

 

 ملینا 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسلمان ایران پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 15:48 http://antimajus.blogfa.com

پستتون قدری غریب و پیچیده بود. پس منکاشفه داشتید؟ احسنت بر شما.

بحثی رو در وبلاگم گشودم پیرامون حقوق زن در اسلام. برخی میگویند اسلام به زنان ظلم کرده است. به من سر بزنید و مطلبو ببینید. فکر کنم در وبلاگ من هم با کامنت گذاشتن مشکل پیدا کنید!

مرسی ....
چشم

حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 15:51 http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد