توبه.... توبه .... توبه .....

 

گاهی آدم دلش از خیلی ها میگیره ... شبهای احیاست ... یه چیزی تو دلم مونده که میخوام براتون بگم . از آدمهایی که نمک نشناسن و قدر محبت دیگرانو نمیفهمن . چند وقت پیشا یکی خیلی بهم نزدیک بود و فکر میکرد من نمیفهمم که منو که خونشون بودم با قرص میخوابوند تا به کارهاش با خیال راحت برسه . در حالی که من کاری بهش نداشتم و کارهایی که براش کردم مادر برای بچه اش نمیکنه . بعد هم یه ماجراهایی شد که من توی شوک خیلی حرفها زدم که بعد مورد مواخذه قرار گرفتم و در این بین تازه فهمیدم  چقدر احمق و ساده بودم و چگونه میشه آدمی اینهمه پست باشه .... اینهمه حرف بزنه پشت سرت و .... 

 

دیشب توبه کردم ... توبه کردم و از شماها و همه هم وبلاگیها همه دوستها همه کسانی که برام عزیزن میخوام همین الان و همین لحظه دستها تون رو بالا ببرین و از خدا طلب بخشش کنید ... شاید فردا دیر بشه .... 

 

گاه خیلی زود دیر میشود ......... 

 

 

ملینا  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ایران ریلکس دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 17:15 http://iranrelax4you.blogsky.com

سلام!
چه ویلاگ زیبایی داری!
دوست داری شانس خود را برای برنده شدن ۳عدد لب تاپ امتحان کنی؟
دوست داری بهترین موزیکها رو گوش بدهی؟
پس برو به آدرس زیر و در گروه عضو بشو (برای قرعه کشی ۳عدد لب تاپ در هرماه).
http://iranrelax4you.blogsky.com

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

مهرداد چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 14:46

سلام . بنظر من الان بهتریت موقع هست برای بخشیدن تا خدای یکتا هم مارو ببخشه.
نمیشه انتظار بخشایش داشت وقتی که نتونی ببخشی.
دوست دارم

[ بدون نام ] جمعه 5 مهر 1387 ساعت 00:08

گاه خیلی زود دیر میشود ......... خیلی زود....آره....

[ بدون نام ] یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 16:57

قشنگ بود

ALI چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 21:48

ای کاش قبلش فکر میکردی
فقط میتونم بگم متاسفام

ALI چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 22:05



خیلی ناراحت شدم خیلی تا حدی که سرم درد گرفته...
اما خدا بخشنده است
پس تا دیر نشده توبه کن و دیگه نرو دنبال این ادمها
یا بهتر بگم دنبال این ادم نماها
بهم قول بده که دیگه نمیری
به خاطر خودت

قول میدم..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد