بیش از حد سخاوتمندانه است .... توهم شخصی هم به آن دامن زده است ... تقریبا چشمانت را بر روی همه چیزهایی که هست بسته ای . جمله هایت بیشتر رنگ و بوی حقیقت را دارد تا واقعیت و آنچه هست .... همه ی بودن انسان در یک کلمه است : (( بی نهایت !!! )) 

حدی نیست . مرزها همه توهم محض است . وقتی همه شکست میبینی که راحت تر نفس میکشی .... همه ی تمایزها را زیر سوال برده ای ! این که نوشتی یا انسان نیست یا اگر هست متعلق به این کره ی خاکی نیست !!!!!!   

انسان اصلا عبور نمی کند ... بر عکس ، همه ی بدبختی اش این است که مرتب درجا میزند . اگر نگاه کنی میبینی که دغده هایت همه و همه تا آخر عمر نفس میکشند ، و گاهی انسان می میرد و آنها زنده اند !!!!     انسان  0 و 1 نیست !!!!!    تابع جبری و ریاضی نیست که معادله اش را تعریف کنی و با متغیر ها تلورانس واکنشش را کنترل کنی !!!!! 

منعی نیست .... جبری نیست .... وجدان وظیفه اش را انجام می دهد ، و تو تنها کاری که میکنی این است که گاه گاه آسمان را نگاه کنی که نفس کشیدن از یادت نرود !!!!!  

 خدا را شکر .... امسال همه چیز فراهم است .... پاهایت را که محکم به زمین فشار ندهی ، نسیم نمناک پاییزی تو را به انسانیت مدام دچار خواهد کرد .... 

 

ملینا ....